الفـرعون العاشق نــــت
الفـرعون العاشق نــــت
الفـرعون العاشق نــــت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الفـرعون العاشق نــــت

الفرعون العا شق نت. منتديات صور برامج افلام اغاني فيديو كليب. far3on.ahlamontada.com

الرئيسيةالرئيسية  مجله الفرعون نتمجله الفرعون نت  تطبيق على الفيس بوك  جروب الفرعون العاشق نت  أحدث الصورأحدث الصور  مدونات الفرعون العاشق نت  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

كلمــــــــات أغانى ملكة الاحساس شيرين هنا!!!!

كاتب الموضوعرسالة
الفرعون العاشق نت
المدير
المدير
الفرعون العاشق نت

ذكر

كلمــــــــات أغانى ملكة الاحساس شيرين هنا!!!! Empty
مُساهمةموضوع: كلمــــــــات أغانى ملكة الاحساس شيرين هنا!!!!   كلمــــــــات أغانى ملكة الاحساس شيرين هنا!!!! Icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 4:17 pm

كلمـــــــــــات أغانى شيرين عبد الوهاب

كلمات البوم فرى ميكس 3

أه ياليل

اه يا ليل ايه يعني غرامك ودعني .. ايه يعني فارقني ولا رجعلي ** ليه فاكر ان الدنيا فـ بعدك .. مافيهاش ولا قبلك ولا بعدك ** دنا بيك من غيرك مش فارقه قدامك اهو لسه بغني اه يــا لــيــل ** إبعد واهجر يا اناني .. وانا عارفه هترجع تاني ** لكن عمري ماهارجعلك .. لو حتى بكيت طول عمرك ** إوعى لتتغر يا قمري .. دنا قلبي بيهوى بأمري ** وبأمري هيبعد عنك .. خليك عايش كده وحدك ** اه يــــا لــــيــــل

باحبك قوي

باحبك قوي باحبك لدرجه خلت مشاعرك وقلبك قوي باحبك قوي , دي غلطة حياتي بإيدي هتخلص قريب قوي * * أكيد من عذابي هامل .. أكيد حبي ليك هيقل ويوم ماقدر ابعد عنك .. انا هابعد قوي .. باحبك قوي * * أنا عايشه مره وحده زي اي واحده .. نفسي أحس بأمان ما أبنيش احلام في بالي تكسرها الليالي وأبكي على حب كان * * مادام مش قريب وما بقتش طيب أكيد من عذابي هامل أنا هانساك لوحدي بكره وهتبقى في عمري ذذكرى هتمر مع السنين هاتروح زي اللي راحوا مين يستحمل جراحه وعاش على طول حزين * * مدام مش قريب ومابقتش طيب أكيد من عذابي هامل

لو خايفه

لو خايفه أضمك تلاقي الامان لو تايهه فقلبي تلاقي الحنان ح اجيلك لو إنتي فـ أبعد مكان لو خيفه أضمك تلاقي الامان * * * حبيتك وفـبعدك قلبي معاك حبيتك مش ممكن انسى هواك * * * ح اجيلك لو انت فـ ابعد مكان * * * أنا حاسس كأني قابلتك زمان أنا عايز أقولك باحبك كمان قوليلي ح أجيلك أنور سماك حكايتنا حكايه كتبها ملاك * * * أنا جنبك وحياتي مكان ما تكون وملكتك خلتني ملكت الكون * * * ح أجيلك لو إنت فـ أبعد مكان

* * * * * * * * * * * *

لو كنت نسيت

لو كنت نسيت افكرك حبيبي لو كنت نسيت بافكرك حبيب آخرك هنا آخرك انا آخر ماكنت باتمناه قلبي البرئ حبي الجرئ شئ مستحيل تقدر تنساه ليلك انا سهرك انا والهمس والشوق والاحساس شهد الحياة أنا منتهاه وانت اللي عندي بكل الكل الناس صوتك انا حسك انا حسك تفكر تنساني تقدر تعيش ما تحبنيش تقدر تجيب حد مكاني روحي انا اقدر انا انسى اللي مخلوق علشاني ما انا لو نسيت يبقى اتنسيت ما انا مش حاعيش بعدك تاني لو كنت نسيت

لا يا حبيبي

لا يا حبيبي لا لا لا
مش انت اللى ابتديت بالظلم مش انت اللى هدمت الحلم عاوزنى اعملك ايه ايه ايه ايه
مهنش عليك تطمنى مفكرتش تكلمنى نسيتك ذنبى ايه ايه ايه
قسيت على قلبى ونستني خدتنى الدنيا ورامتنى نصيبي واعمل ايه ايه ايه يا حبيبي
ناديتلك وانت مسمعتش بكيتلك برضو مرجعتش راجعلى بعد ايه ايه ايه يا حبيبي

كلمــــــــات أغانى ملكة الاحساس شيرين هنا!!!!
صفحة 1 من اصل 1